Wednesday, February 7, 2007

tillägg till Försökskanin.

Jag, Eric Bekric, kunde givetvis inte vara sämre än Måns och Calle.. för att inte nämna Anna och hennes kock.. var därför tvungen att deltaga i detta lilla hälsovådliga experiment involverandes inmundigandet ett piller vid en okristlig tid på dygnet och ett stick i armen.

Har just blivit hunsad av min granne... han verkar ha opassande åsikter om hur jag sköter mig i kök och badrum, bakläxa med andra ord. Sen komplimenterade han min matlagning, kanske som plåster på såren, vilka jag givetvis genast började slicka i hans närvaro.

Jag sitter alltså och spiser min Dhal och har lite dåligt samvete för att jag inte börjat tugga mig igenom kap. 4 i ECB ännu, det gnager på mitt samvete.

Pussar och Kramar världen,
Eric

ps. för alla er läsare med aningen svaga nerver.. jag fick inga elakartade sideffekter av pillret. ds.

pps. en särskild hälsning vill jag skicka till Henrietta som tack för hennes innovativa ideer angående trivsel i grupp. ds.

1 comment:

Jenny said...

Men eric... vad har du nu hittat på i köket och badrummet? Vad vill din granne egentligen? Puss