Monday, February 19, 2007

Grupparbete, schmupparbete

Jag orkar egentligen inte spy mer galla över min projektgrupp, men HERREGUD!

-Vi delar upp det så vi kan jobba 2-2-2 eller 3-3, för när vi sitter alla 6 så funkar det ju inte.
"Nä... jag tycker alla ska vara med och skriva på allt."
-Jamen det går ju inte! Vi omformulerar ju samma mening 200 gånger och det är totalt irrelevant om det är ett komma eller en punkt där.
"Men det är ju ett gemensamt arbete."

.. denna diskussion pågick under ca 50 minuter tills en av danskarna inser att "fan, vi kanske skulle dela upp det istället". Summa summarum är att danskar inte lyssnar på icke-danskar. För jävligt.

Nåja.

Jag hade nåt mer att skriva men jag har glömt vad det var. Antagligen nåt i stil med att mitokondrier suger och fosfolipider är jättetråkiga. Nåt åt det hållet iallafall. Här kommer en bild på Eric istället. Tycker han ser rätt stilig ut.
Det var väl det hele...

Athena: Lycka till med tentorna.

Over and out.
Radon suger också. Cancerframkallande skit-ädelgas.

/CH

No comments: