Tuesday, February 13, 2007

Dopparedagen!

Utan snuskig vinkel. Eller kanske lite, beror på hur man ser det. Jag ser det som att man, på samma sätt som med julafton, väntat på nånting väldigt länge och äntligen så får man det! Alltså Mira, vilken underbar flickvän som åker ända till Odense för att träffa mig. Då blir man ju såklart väldigt glad! Och lite sådär härligt genomlycklig. Alla hjärtans dag imorgon också. Kanske borde man köpa en blomma eller något annat trevligt. Vi får se.

Idag har jag och Eric varit ännu mer manliga än igår och borrat ännu mer med slagborren. Vilken kraft den har alltså. Har man liten penis ska man skaffa en slagborr, då känner mig sig som en sann man. Har man en medium eller stor penis kan man ändå skaffa en slagborr, så känner man sig som en afro-amerikan. Var det PK? Whatever.

Borde läsa lite om aminosyror nu känner jag, ska kunna alla 20 stycken inklusive struktur och egenskaper till den 30e mars. Börjar blir dags att plugga. Typ nu. So long.

/CH

Här är en bild till från helgen förresten, vet inte riktigt vad vi gör. Men roligt har vi. Jag har alltid roligt med Eric. Han är som en bästis.

No comments: