Thursday, February 22, 2007

Dansk polis

Det bästa sättet att undgå en dansk polis är att hävda att man är svensk. Framför allt att hävda att man inte har något CPR-nummer (danskt personnummer). Om man hävdar att man inte har något sådant så kan man komma undan med en varning istället för att betala 500kr för att man inte har några lysen. Om man säger "nej, jeg er dumme svenksker..jeg förstår ikke hvad dy siger." så säger dom "ok.... det e ok för denna gang men neste" osv...

Det jävliga är att jag har cykellyse, men det funkar inte när det regnar. Jäkla danskar.

Ska dricka resorb. Mums. Ingen bakis.....


Men jag och Eric måste utveckla detta imorrn. Dock måste vi ha en bild från kvällen nu. Jag ska leta.xj
Sug min svenska kuk era danska poliser. Och sug Erics också.












Mira, jag älskar dig

No comments: