Sunday, February 11, 2007

konversation med en underbar själ..

Följande inlägg är en otillåten kopia av en konversation som jag hade med en mycket god vän i HBG. Jag väljer dock att skydda hans identitet än så länge.

Rollista:
-Talk about the revolusion av Eric Bekric
-Amandus av anonym vän från HBG

Amandus säger:
full igår?
talk about the revolution säger:
mycket...
talk about the revolution säger:
och dagen innan.
talk about the revolution säger:
har varit i en stuga över helgen tillsammans med 60 andra och druckit mängder med öl.
talk about the revolution säger:
"ta en öl och sätt ett sträck vid ditt namn" heter leken.
Amandus säger:
haha
talk about the revolution säger:
betala på söndagen.. 5kr styck. hehe ja resten kan du föreställa dig.
Amandus säger:
hahahaha
Amandus säger:
ofett
Amandus säger:
jag hade ännu en sluta dricka-fylla i fredags
talk about the revolution säger:
elaborate.
Amandus säger:
sådär
Amandus säger:
kommer du ihåg helena och linda?
Amandus säger:
som var kompisar med thomas gamla brud
Amandus säger:
linda var efter dej och ganska oläcker
Amandus säger:
jag och helena var ihop typ en halv helg
Amandus säger:
?
talk about the revolution säger:
nej.
talk about the revolution säger:
när vi spelade i bandet?
Amandus säger:
ja
talk about the revolution säger:
ok, kanske
Amandus säger:
precis
talk about the revolution säger:
what about?
Amandus säger:
jo
Amandus säger:
när jag låg i fosterställning på fias duschgolv
Amandus säger:
efter att ha megavommat
talk about the revolution säger:
!
Amandus säger:
folk kom in och snackade med mej medan dom pissade
Amandus säger:
jag hade f ö en sån kant som gör att vattnet inte rinner ut över golvet rakt in i revbenen, sjukt jobbigt
Amandus säger:
iallafall
Amandus säger:
när jag låg där
Amandus säger:
så började jag sakna den här helena nåt helt otroligt
talk about the revolution säger:
ja..
Amandus säger:
gick igenom min mentala telefonbok, funderade på hur jag skulle kunna få kontakt med henne
talk about the revolution säger:
haha
Amandus säger:
kom fram till att det förmodligen inte gick
Amandus säger:
det finns egentligen ingen poäng i historien
Amandus säger:
mer än att det var jävligt fint när jag väl låg där
talk about the revolution säger:
underbart.
Amandus säger:
jag vet inte..

Jag antar att det här blev ett ganska meno inlägg, men min position är, och kommer alltid vara, att fyllehistorier är värda att berättas oavsett innehåll eller poäng..

puss världen min.

No comments: