Friday, February 2, 2007

Family guy och Essential Cell Biology.

739 sidor i Essential... 300 i Cellular Physiology. Till 30e mars. Nice.

Ska vi stänga av porren? Nä. Inspiration. Det er så godt. Hon är blond. Och skabbig. Hon fejkar. Lätt. Vad har Peter Griffin att säga om detta?...
..
...
family.guy.511.pdtv-lol I Take Thee Quagmire.avi. godt.

Vi har danska flaggor på kinderna och känner oss som regaldanskar.. med danskt fulöl i magen sen så kan man ju inte neka det faktum att den danska identiteten är långt framskriden. Vi äter köttbullar och på vägen hem kartlägger vi relationer... tjejer och deras fula vanor. Lättillgänglig, eller inte.. ja föredrar mjukporren på TV:n. CH skrattar och instämmer i mitt påstående.




You clean Peter mess.

Those are not boobs. They're lies!

TV = mjukporr. Varför finns det inga snygga människor i mjukporren? Lite girl on girl dock.. men varför vill man se en tjej suga en råsa plastkuk? That's right, daska den på tungan.

Ta en köttbulle och försök förutspå vad som ska hända härnäst.. kanske filmar en tjej dig när du har fantastiskt låtsas-sex med en fantasi-flicka.. dessutom har hon troligen hängiga pattar. men det vet man ju inte förrän man har drömt klart. Jag är född på 80-talet, och det är nog den här porren också.

Paladins can't use the helm of disintegration. Then I'm a black guy.

Eric är totaldäckad, and it's exactly what it looks like.
//Eric och CH

1 comment:

Jenny said...

Hallå guys.... vet ju inte riktigt om ni är mina vänner längre.... vad är det för stil att jag inte får vara med på bilden? VA? Jag trodde ju att vi var vänner...