Sunday, February 11, 2007

Hej hopp gummi sn*pp.

Hejsan..
Rent spontant efter att ha läst Calles mastodontinlägg måste jag bara påpeka för alla er som sätter er tilltro till fotnoterna (som jag aldrig kommer tillgripa) att den man som går under namnet Måns är 84:a och inte 83:a. Visst tänker ni, kan kanske kvitta.. och ni har troligen rätt.

Rent spontant efter rusturen, vilket sjujäklans partaj! Gårdagens skallebank-deluxe undantagen har det varit kontinuerlig feast sedan kl. 16 fredag eftermiddag. Mest imponerad är jag givetvis av Tutorna. Vilka människor! Helt otroliga, skrumpleversfaktorn måste vara outhärdlig. Jag undrar om det finns lagar och regler som säger att man inte får vara social tuta mer än en gång i livet, med referenser till ev. vårdavtal. Om staten tvingas stå för konsekvenserna av multipla tut-skap kunde det måske bli dyrt. Alltså, here's to tutorna, maken till festare har sällan skådats.
Borat, aka. Carl Henrik, here's to you and your mustache! Jag älskar dig!

Vems ide var det att spela Bob Dylan till frukosten igår? Smart.. alltid bra när man hör det, sen får det en att må skit och att vilja lyssna på det samtidigt som man skär händerna av sig.. fast det kanske bara är jag.
'One more cup of coffee before I go, to the valley below'
Om det är någon musik som alltid påminner mig om svunna tider så är det Bob Dylan.. glada minnen och känslan av att vara ensam, av att ha varit ensam och av att förbli..

/Eric

No comments: