Wednesday, June 20, 2007

En dag på kontoret

Idag är ännu en dag på kontoret. Det en tråkig dag att sitta inne för det är ljuvligt väder utanför fönstret. Den prunkande grönskan hånflinar åt mig. Istället ägnar jag dagen åt att installera Windows XP på min linuxinstallation. Om det är nån som känner att detta kan ge lite spritt i pain-richen så kommer här en bild.



Personligen tycker jag det är rätt häftigt, men det ger mig ingen vidare tillfredsställning på ett plan djupare än Höje Å.

Eric skriver så lustiga saker, även om han strategiskt bortsett från sitt skvaller. Ska jag skvallra om honom? Nä, jag tycker om honom för mycket. Han gav ju faktiskt en liten hint om ni läser inlägget igen!

Herr Bekric, jag hoppas det går bra med passet. Vi ses i dimman på Roskilde!
Knus og klem!

No comments: