Monday, June 11, 2007

Akut beredskap here I come!

Utdrag från mail:

"Jeg kan ikke sige dig hvad der er sket, jeg kan se at du er blevet annulleret d. 21/2, som studerende kan man ikke selv annullere en eksamen, I kan kun afmelde den. Jeg har ingen papirer på at du ønsker at annullere denne eksamen. Så jeg går udfra der er sket en fejl. Dette beklager jeg selvfølgelig. Jeg kan se du har været tilmeldt undervisningen på hold D. Jeg har givet Rigmor besked om, at det er OK, du går til eksamen."

Win.

Detta innebär framförallt följande:
Alexandra, min älskade syster! Jag kommer på din student och festar med dig in i det sista!

Fan va bra allt blev nu! Nu ska jag börja förbereda mig mentalt på spot-eksamen!

Tänk på detta: Morfin och "mår fint" låter väldigt lika... coincidence?

No comments: