Friday, March 2, 2007

Skrivkramp?

Jag har väntat på att Calle skulle skriva lite.. men det verkar ju inte hända. Mira är en godkänd ursäkt, men hon har inte varit här så länge.. kanske en riktigt manlig förkylning kan ligga bakom?

SSO (StudieStartsOpgaeve), nu är du snart död! Vilken lättnad.. och fan va vi ska bestå den förbaskade uppgiften.
Årets, i särklass, sämsta nyhet var ju att vi skulle fortsätta arbeta i de här eländiga grupperna. "Mycket snack och lite verkstad" har aldrig varit ett pricksäkrare uttryck. Men hey, T.I.O. Så jag har hört samma typ av klagomål från andra svenskar börjar jag undra om det inte är Danskarna som är den svaga länken.. Undra om jag kan råka illa ut för att föra en dansk-fientlig blogg? Storebror kanske ser mig.
Nog bäst jag slutar nu.

Eric out

No comments: