Monday, March 26, 2007

Syg

Mitt sjukdomstillstånd har onekligen medfört diverse obehagligheter.

1. Tillfällig demens, resulterandes i min frånvaro det Sagan om Ringen-marathon som ägde rum i Calles lya igår. Detta episka event kommer ju med största sannolikhet inte att upprepas inom den närmsta framtiden (läs 30-40 år).

2. En smaskig närvaro i mitt eget gryt (läs studentrum) med den omedelbara konsekvensen att ungkarlsfaktorn ligger ett 'all time high'. Försök att reversera effekterna genomförs idag 'fourteen hundred', medelst högtrycksspruta, slagborr(?) och ett 'pocket size' svart hål.

3. Diverse sanitära olägenheter angående den personliga hygienen..

Men 'fear not'! Det finns anledning för optimism. Forskarnas senaste rön tyder en friskhetsnivå närmare 75% och en tillfrisknadsfaktor cirka 10-15 %-enheter (per dag i koma).

För mer information maila mig :
doktorn.vill.komma@blifrisk.se
eller besök min hemsida:
www.sugminstreptococcus.se

No comments: