Monday, September 3, 2007

Vad har Vin Diesel och Mike Gill gemensamt?

Båda är väldigt stora och starka.

Det är dagens factoid. Vi har precis sett Pitch Black där Vin Diesel har opererade ögon som gör att han kan se i mörkret och därmed döda elaka aliens. Mycket bra film. Visuellt spektakulär kan man säga.
Såhär cool är Vin Diesel (jag har nästan lika stora armar)

Har precis börjat med Mike Gills träningsprogram. Går ut på att träna olika muskler, varje dag i veckan. Utom lördag och söndag för då är det helg. Mycket snällt. Dag 1: Bänk, Dips och Stående Axelpress. Gick bra. Kände mig stark när jag gick därifrån. 12 veckor ska detta programmet hålla på, hoppas jag orkar. Det är ju trots allt ca. 8km till gymmet härifrån. Och det är alltid motvind. Skitstad.

Imorgon ska vi lära oss hur man räknar på hur stor risk det är att ett barn får en sjukdom om mamman/pappan/båda/ingen är sjuk. Rätt intressant, men klurigt. Sen ska jag cykla till gymmet, träna i ca 20-30 minuter och sen cykla hem igen. Målmedvetenhet is the shit.

God natt.

2 comments:

Unknown said...

Båda gillar dessutom löjliga solglasögon.

http://messageboard.tuckermax.com/attachment.php?attachmentid=14767&stc=1&d=1187032718

Calle said...

dagens sanning. fast förra veckan.