Saturday, May 12, 2007

Fylleførfest

Min væn blir hærmed kallad før X:


X siger:
giggedy giggedy go!
X siger:
skoja inte
budde siger:
win
budde siger:
skal drikke med danskerne nu....
budde siger:
vi hørtes
X siger:
du inser nog inre hur sjukt bortom ala gränser full ajg e nu
budde siger:
ok
budde siger:
do tell
X siger:
har "toalettpaus" och med det manr jag att fyllemsna
X siger:
och typ ligga på sidan mot väggen opch nätan däcka fvivd adtrn
X siger:
datorn
X siger:
oc är rät sugen på at typ lugga ig i änsgnen nu
budde siger:
skoja
X siger:
'
budde siger:
hur gick det till? klockan ær 9
X siger:
menar det
budde siger:
jag ær hos en dansk
X siger:
vörjar dricka kl 18
X siger:
öl 10:-
X siger:
hade sex i morse för övrigt.. så jävla fantastiskt
X siger:
sex nykter = vinner
budde siger:
du och...?
X siger:
sex full = förlorar
budde siger:
Y?
X siger:
ja för fan.. jag är oemotståndlig och fantastisk i sängn
budde siger:
haha
budde siger:
du ær underbra
X siger:
jaggär det
X siger:
tro mgi
budde siger:
vi ska på ett stælle nu.... 80kr ølband, drick tills du dæckar
X siger:
kan h sex hur mkt som helst.. har perfekt kontroll cöer mina utlösnignar perfke
X siger:
t
X siger:
tUNG UNGFFIFIFIFFIFIIFFI
budde siger:
hahaha
X siger:
ölband.. vihar ölband här med
X siger:
*X ljög precis*
X siger:
vi har inga jävla ölba d
X siger:
ocb ni kan köar upp era jävla ölband i asssholes yes?
budde siger:
haha jes!
budde siger:
sug penis och kom hit
budde siger:
detta kommer i bloggen
budde siger:
X?


jag tror han somnade. det var han værd. nu ska jag på fest! puss.... Staffan sæger FETT!

No comments: