Tuesday, May 4, 2010

Fisk-SPA

Vi har nu forflyttat oss fran KL medelst buss av lyxigaste grad, extra mucho VIP-bas (buss skrivs bas pa Malay). Satena liknade mer vrakiga fotoljer an nagon form av bussate jag sett innan..

Men innan vi lamnade KL var vi med om nagot ganska annorlunda.. ett, i denna varlden kallat, fisk-spa. Nu ar ju inte jag den som ar mest hemma pa SPA-fronten. Men jag kan i arlighetens namn saga att jag aldrig forr hort talas om ett fisk-SPA. Nagon? Hur som helst. Iden ar enkel. Man doppar ner fotterna i en bassang full med smafiskar. Dessa borjar i sin tur tugga pa dina fotter.. jag tror tanken ar att fotterna pa det sattet ska bli lena och fina.. men som den sanna skeptiker jag ar tvivlar jag starkt pa dess medicinala varde.. mina fotter tycktes hur som helst mycket val lampade forr denna typ av behandling. Mer an sa sager jag inte.

Dags att avsluta nu..

Ha det bra, fisk-SPA

2 comments:

Unknown said...

Tro det eller ej Eric, men det finns ett Fisk-spa vid Södervärn i Malmö!

Fortsatt trevlig resa!

Johan

Calle said...

Haha, är det sant? Ball. Du borde prova det!