Wednesday, November 7, 2007

Nytvättad

Jag hade slut på kläder i måndags, men lyckades ändå hålla mig till idag, onsdag, utan att tvätta. Skickligt eller äckligt? You decide.

Hursomhelst så blev det 4 maskiner fulla: 1 vit, 1 svart, 2 blandat (en ljus, en mörk). Detta är ovanliga kvantiteter för mig.. brukar köra en eller max två tvättar åt gången , vilket ledde mig till ett nyfunnet problem: Var ska det torka?

Svar: Det vanliga torkstället + det nya som min granne precis köpt. Det ena på mitt rum, med underkläder och diverse, och det andra i hallen, med t-shirts (som jag har många av) och lite byxor och annat. Summa summarum: Väldigt mycket tvätt.

Såhär ser det ut:

Hallen


Mitt rum.

Så nu vet ni det. Snart vet ni även att imorgon så ska jag och herr Bekric till Sdr. Boulevard 16 och försöka hooka en lägenhet. För er som inte känner till Odenses layout så ska jag berätta att den ligger ca. 3 minuter från sjukhuset, 5-6 minuter från Banegården och 20 minuter till Universitet. Detta kan jämföras med Glanshattens, vår nuvarande residens, 25 minuter till sjukhuset, 25 minuter till Banegården, 10 minuter till Universitet. Klar win helt enkelt. Nu vet ni det. Imorgon ska jag även köpa boken Gray's Anatomy, det är lustigt.

Nu ska jag kicka Martins ass i StarCraft igen!
READY TO ROLL OUT!

No comments: